iPresso i Shopify - wielka integracja

Integracja dwóch systemów iPresso i Shopify

O Shopify z pewnością słyszało już wiele osób. Nie można się jednak dziwić, gdyż obecnie jest to najprężniej rozwijająca się platforma sklepowa na świecie. Już teraz, jest ona używana przez ponad pół miliona firm, które prowadzą swoje sklepy w sieci. Teraz jednak, zyskają oni jeszcze lepsze narzędzie, przy pomocy którego będą mogli dokładniej poznać oczekiwania swoich klientów i dotrzeć do nich z ofertą skrojoną na miarę. Wszystko to dzięki integracji Shopify z iPresso.

Dlaczego Shopify jest tak popularny? Ponieważ zarządzanie e-sklepami jest dzięki niemu znacznie łatwiejsze. Wpływa na to chociażby jego duża funkcjonalność, ale również szeroki wybór szablonów wyróżniających się świetną jakością, edytor typu drag&drop, czy jasno i przejrzyście przedstawione statystki, dotyczące sprzedaży oraz zamówień.

Jak to działa?

Co zatem da nam integracja Shopify z iPresso? Przede wszystkim, właściciele sklepów internetowych otrzymają możliwość zarządzania zautomatyzowaną komunikacją z klientami poprzez system Marketing Automation. Zgromadzone w nim zostaną wszystkie ważne dla sklepu informacje, takie jak rodzaj produktów kupionych przez konkretnego klienta, ich ilość oraz wartość.

Taki zakres danych pozwala na dokładniejsze poznanie preferencji poszczególnych klientów, dzięki czemu możliwe staje się spersonalizowanie kontaktów z nimi, przy pomocy różnych kanałów komunikacyjnych. W momencie kiedy klient pojawia się na konkretnej stronie, monitorowana jest jego aktywność, dzięki czemu właściciel sklepu poznaje jego zainteresowania oraz potencjalne wybory produktów.

 

Leady w systemie iPresso oznaczają przede wszystkim zoptymalizowaną komunikację z klientami sklepów. Chodzi tu między innymi o indywidualny kontakt, wspomniany już monitoring aktywności na stronie, lead scoring, czy też segmentację. Oprócz tego jednak, Marketing Automation daje właścicielom e-sklepów takie możliwości jak wprowadzanie programów lojalnościowych, mierzenie efektów swoich działań w czasie rzeczywistym oraz całkowitą automatyzację kampanii marketingowej.

3 grudnia 2017