Jak trafiać z przekazem reklamowym do najmłodszego pokolenia konsumentów?

Generacja Z, a więc osoby, które mają obecnie od 16 do 19 lat, to bardzo wartościowa grupa docelowa zarówno w kontekście marketingu, jak i reklamy. Warto jednak pamiętać o tym, że...

Zobacz

Zakupy w sieci - analiza raportu

63% polskich internautów robi zakupy online. Osiemdziesiąt dwa procent Polaków, którzy ukończyli szesnasty rok życia w sposób regularny korzysta z sieci w prywatnych celach, zaś...

Zobacz

Rola KPI w marketingu

Statystycznie aż połowa pieniędzy wydawanych na działania marketingowe, jest przez nas marnowana. Stara anegdota mówi o tym, że wszystko byłoby idealne, gdybyśmy tylko wiedzieli, o...

Zobacz

Porzucanie koszyków w sklepach internetowych - jak sobie z tym poradzić?

Sprzedaż internetowa jest ważną częścią przemysłu - coraz więcej osób decyduje się dokonywać zakupów właśnie w ten sposób. Trudno się dziwić, skoro rozwiązanie takie to wielka...

Zobacz

iPresso i Shopify - wielka integracja

Integracja dwóch systemów iPresso i Shopify O Shopify z pewnością słyszało już wiele osób. Nie można się jednak dziwić, gdyż obecnie jest to najprężniej rozwijająca się...

Zobacz

Czym jest KPI?

Każde przedsiębiorstwo wchodzi w nowy rok z celami, które chce osiągnąć. Może to być wyższy zysk niż przed rokiem, ekspansja nowego rynku czy po prostu utrzymanie stabilnej pozycji...

Zobacz