Content marketing - rola i znaczenie

Content Marketing bardzo wspiera sprzedaż, a dodatkowo pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów.

Już dwieście milionów internautów na całym świecie blokuje sobie reklamy na stronach. Jak zatem dotrzeć do nich z marketingowymi treściami? Jedną z najbardziej odpowiednich możliwości jest interesujący oraz jakże wartościowy content. Z badań Demand Metric wynika jasno, że content marketing jest o sześćdziesiąt dwa procent tańszy, a niżeli outbound marketing. Dodatkowo pozwala na pozyskanie trzy razy więcej leadów.

Znaczenie content marketingu w sieci

Poniżej znajduje się kilka liczb, które potwierdzają tylko ważną rolę, jaką w dzisiejszych czasach odgrywa content marketing:

  1. Firmy przodujące w działaniach content marketingowych osiągają 7,8 razy większy ruch na stronach, a niżeli pozostałe
  2. Pięćdziesiąt sześć procent marketerów uważa, że personalizacja treści w sposób pozytywny wpływa na poziom zaangażowania wszystkich klientów. Pewnego rodzaju personalizacja pozwala w lepszy sposób zapamiętać markę oraz zachęca do osobistego zaangażowania isę.
  3. Content marketing jest tańszy i to, aż o sześćdziesiąt dwa procent niżeli outbound marketing. Dodatkowo pozwala na pozyskanie większej liczby leadów o trzy razy.
  4. Większość zdecydowana, bo aż osiemdziesiąt osiem procent marketerów, którzy pracują w branży B2B stosuje działania contentowe w swojej marketingowej strategii.
  5. Zindywidualizowane oraz spersonalizowane maile są jednym ze sposobów najlepszych rozprzestrzeniania marketingowych treści.
  6. Aż siedemdziesiąt trzy procent firm dużych zatrudnia osoby, które są odpowiedzialne za zarządzanie content marketingową strategią.
  7. Około dwieście milionów osób blokuje na całym świecie reklamy na swoich stronach. W jaki sposób do nich dotrzeć po prostu z reklamami? Najlepszą możliwością jest właśnie content marketing.

 

 

 

17 grudnia 2017