Eyetracking w marketingu - znaczenie i rola

Jeśli chodzi o marketing internetowy, eksperci zajmujący się nim na co dzień, muszą znaleźć odpowiedź na wiele ważnych pytań. Powinni oni między winnymi wiedzieć, jakiego rodzaju...

Zobacz

Perspektywy wideo marketingu w 2018 roku

Wideo marketing Zaledwie sześć procent marketerów postrzega siebie jako osoby, które mogą być ekspertami w zakresie wideo marketingu. Nawet czterech na pięciu deklaruje jednak potrzebę...

Zobacz

Polskie firmy a RODO

O europejskim rozporządzeniu o ochronie danych osobowych, czyli w skrócie RODO lub GDPR, jest głośno już od dłuższego czasu. Choć zacznie ono obowiązywać dopiero pod koniec maja 2018...

Zobacz

Internet Rzeczy (Internet of Things) - czym jest i jak pomaga?

Niektórzy sądzą, że to co w filmach science-fiction jest normą, jest nią tylko tam. Nieosiągalne dla ludzi - pozostające jedynie w marzeniach. Tymczasem świat pędzi do przodu, a postęp...

Zobacz

E-mail i jego rola w komunikacji z klientem

Choć mija czas i możemy korzystać także z innych sposobów nawiązywania relacji, to właśnie komunikacja e-mail nadal cieszy się opinią najskuteczniejszej i najpopularniejszej w...

Zobacz

Na czym polega account-based marketing?

Account-based marketing określany też przez niektórych jako key account marketing to oryginalne podejście do marketingu zwracająca na siebie uwagę ze względu na popularność, jaką...

Zobacz